Inicio de las clases de italiano Curso 2018-19

erasmus

A partir del 18 de octubre y hasta finales de marzo, los alumnos de Ciclos Medios interesados, asisten a clases de italiano impartidas por un profesor nativo, con la intención de conocer el idioma y poder participar en una de las becas Erasmus+ para realizar la FCT del segundo curso en Turín (Italia).

Starting out Italian language lessons:

From October 18 to the end of March, our vocational students from the two years´ intermediate courses will have the chance to take part in the Italian language course run by the school and taught by a native teacher. The aim is to get students to achieve the required knowledge of the language and to enable them to participate in one of the Erasmus+ scholarships so as they can carry out their work placements as graduate trainees in Turin, Italy.